-

Igår spenderade jag kvällen med Linnea och vi hade det som vanligt kul, gick till konsum och sedan förbi hennes pappa och satt där o surra ett bra tag! Klockan var väl 11 innan jag var hemma och då blev det lite fruktsallad med mamsen, sen nanna sängen. Vaknade halv 9 imorse och somnade om med Sady i sängen och vaknade av att alla hundarna skällde klockan halv 12. Tror väl fan att ingen vågar komma sig in här, haha. Nu håller mamma på med lunch åt mig och sen ska jag bara göra mig iordning o efter det åker jag o linnea mot stan för lite shopping samt ta oss en fika, lite girltalk med mina fina bästavän. Låter som en kanon dag tycker jag, så vi hörs senare. Puss :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0