-

Skolan rullade på precis som den brukar. Slutade 3 idag igen och jag är väldigt trött när jag kommer hem, och bort sett från de så har vi tusen läxor som ska göras och prov som ska tränas. Blö.. for real, det börjar bli lite väl mycket nu. Men jag måste hålla humöret uppe och kämpa på! Har förövrigt inte gjort mycket alls idag, utan endast tagt mig en prommis med två av hundarna på ungefär 40 minuter, skönt var de om inte annat. Imorgon har jag ynkla 2 lektioner och sen slutar jag, ännu bättre. Sen åker jag till pappa och lär vara borta i princip hela eftermiddagen/kvällen. Så inge uppdatering då inte, men kanske när jag kommer hem till mami igen, Vi får väl se. Nu ska ja ta och sätta på hunden kopplet och springa ner till konsum för att köpa cola, ja jag är beroende, ingen tvekan!
Hejsvejs :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0