gårdagen

Hej på er, gårdagen spenderades ju somsagt på stan och jag fick faktiskt med mig en ursnygg tröja hem samt 3 nagellack, alltid nått. Jag är nöjd och tänkte faktiskt lägga upp bilder på kläderna jag köpt nu senaste gångerna jag drällt på stan, hehe. Efter att vi gått runt ett bra tag, gick vi och tog en fika och pratade om allt o inget. Sen sprang vi mot strand bara för att, och sedan gick bussen hem igen, följde med linnea till hennes mamma, där det bjöds på go mat och sen var de bara till o vänta att Ullis skulle komma och hämta oss, efter bara ett litet tag kom hon och vi styrde mot kvantum där de handla en massa gotta. Sen hem mot dom, dit thesso även kom, sen blev det en massa surr och film tittande med massa gott till. En perfekt kväll om ni frågar mig! Idag vaknade jag vid 9? ringde Alex och vi surrade på ett bra tag, sen när vi lagt på hoppa jag in i duschen o nu sitter jag här nyduschad och hör hur nya vovven ligger i sängen o drömmer för fullt, haha sött! Ska gå och fixa nå frulle och sen blåsa håret o sen börja göra mig i ordning, blir stan igen idag, då jag ska hämta ut en vinterjacka jag lagt utan samt gå och fixa en sak med Alex på ur&penn. Om sömntutan lyckas vakna igen ;) nåja, nu måste jag kila, Vi hörs väl. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0