Helgen

Hejsan! Helgen blev inte riktigt som den var tänkt, men det spelar ingen större roll, jag har haft de bra ändå. I fredags kom Alex hit, vi sprang ner o köpte pizza och sen blev det film mys resten av kvällen. Igår vaknade vi kring 11, Alex hade match 13.20 så det var bara till och slå upp ögonen och hoppa ur sängen när larmet ringde. Pontus och Emma hämtade upp oss och vi åkte vidare till matchen. Jag och Emma satt och kollade på, skrattade och klagade på hur vissa spelade och kom sedan på att vi kanske inte hade gjort de mycke bättre själva ;) haha. När matchen var slut åkte vi hem och sen kring 4 tiden åkte vi till pappa. Där vi Käkade och kollade lite hockey, åkte tillbaka till hem nr2 kring 7 tiden nångång. Och lite senare på kvällen kikade Pontus och Emma förbi och även Linnea, hade en jätte trevlig kväll! Och vid halv 12? åkte dom hem och jag och Alex låg och dega i soffan framför tvn, vet inte vad klockan var när jag somnade men nångång mitt i natten iallafall. Har nästan precis vaknat, har hunnit vara med hunden och utfodra djuren, nu ska det städas och sen ska jag väcka min sömntuta till kille, efter de är det plugga som gäller! Japp, det var de. Vi hörs! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0