min dag igår

Min dag igår var hur bra som helst, fick massvis med fina presenter. Och jag är bara såå nöjd. Nu på fredag ska pappa + familjen & släkten på hans sida fira mig, och jag hoppas på lika fina presenter, Men det tvivlar jag inte på, blir alltid nöjd. Lördag blir det lite skojjigheter med mina närmanste vänner. De blir nog riktigt bra skulle jag tro. Så ser min helg ut iallafall. Idag då? Tanken var att åka till persön och rida ut en sväng, men eftersom ingen av hästarna har några broddar ännu med tanke på att snön kom igår och de är minusgrader nu vilket har gjort att de är halt som ja vet inte vad ute. Men på lördag under dan blir det nog en längre tur med pållarna tillsammans med Therese och Emelie! Så det blir skitbra, nu ska fortsätta jobba! Vi hörs senare, puss :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0