Sady

Hej på er, jag antar att ni vill veta vad som hänt dom senaste dagarna jag inte uppdaterat? Hela familjen har rullat mot skellefteå/ byske för och hämta hem en vovve. En stövare/drever vid namn Sady, världens goaste och gulligaste. Jag kan inte själv förstå att vi gjorde det, eftersom vi trots allt redan har hundar sen tidigare, Men jag är lika glad för det. Jag har ju knappt umgåtts med någon eftersom hon kom i fredags, så vi har ju trots allt bara haft henne i två dagar och dom två dagarna har jag bara velat va hemma o mysa. Igår for jag och linnea faktiskt ut på lite äventyr, vi hade skit skoj och jag har nog aldrig garvat så mycket som jag gjorde på bussen hem. Den bruden får mig glad varenda sekund som går, Haha. Idag mår jag inte bra alls, har ont i huvet och jag orkar inte göra någonting alls faktiskt. Ska iallafall ta mig ut med vovven och gå förbi linnea för lite girltalk. Nä nu måste jag hoppa i kläderna och slänga upp håret i toffs sen dra mig ut! vi hörs! :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0